onsdag 26 augusti 2009

Dagarna springer iväg


Vart tar tiden vägen egentligen?? Hinner aldrig med det jag tänkt göra... Får börja planera min tid på riktigt tror jag och prioritera kanske??
Idag har Evelina och Wilda varit här och kollat på huset och torpet =)

Klockan 19 gick jag ner till huset och började med att fota fönster och dörrar som han som äger fönsterantiken i Vänga förmodligen ska köpa. Sen började jag måla panelen som Jörgen och Stefan sågat till idag.. Tog ganska lång tid innan jag kom på vilket sätt som var bäst att måla på, varför är det alltid så? Likadant varje gång =) 10 brädor hann jag måla innan mörkret tog över iaf. Sakta men säkert ;) I morgon är en ny dag!!
Maria

1 kommentar:

Villa Solberga sa...

Hej

ja du det där med tiden är ju en evig fråga...vart tar den vägen igentligen! inte är den hos mig iaf!

Vad blir det för färg? det har vi nog inte pratat om! typ samma som nu eller?

puss och kram