tisdag 22 september 2009

Lite framsteg..

Nu var det längesedan jag skrev... lovade mig själv när jag började blogga att det max skulle gå 2 dagar mellan inläggen. Så har det tyvärr inte blivit men jag ska försöka skärpa mig =) Sedan sist så har det hänt en del.




Baksidan av huset är i princip färdig.. lock och fönster saknas än så länge. Jag längtar tills locken kommer på plats också, kommer kunna se helheten bättre då =)

Nu är det läggdags här i torpet! Skriver mer i morrn ;) Har tagit ledigt några dagar så jag är ledig till på måndag, ska försöka få massa gjort. I morrn kommer morfar och Rasmus och hjälper till att måla =) Och sen blir det lunch hos mormor och morfar.

God natt!!

Maria


2 kommentarer:

Villa Solberga sa...

bra jobbat målarn! kommer bli kanon, kanske jag och barnen kan komma och hälsa på lite i helgen?! syns imon.

puss och kram

Eddie sa...

Jättekul, Maria! Jag ska följa din blogg med stort intresse.

Arbetet med mitt kapell ligger nere just nu och det är bara en massa mysigt elektronikarbete på gång. Jag ska ta nya tag snart. Om ett par veckor ska avloppet grävas och jag ska mura skorsten här i oktober.